петак, 13. јануар 2012.

Moj unutrasnji svet.....

Moj unutrasnji svet.Hm!Po osecanjima je veci od cele galaksije,pun srece i ljubavi ko galaksija meteora,ponekad je pun tuznih secanja,depresije.....Zovem ga ,,Moj mali svet''.Cuvam ga samo za sebe i svoje najblize.Uvuce se i poneka devojka u njega .A kad se uvuce tesko iz njega izlazi,ostaje u secanju i tako krstari po njemu da mi nikad nije tesko da se setim nje....Najveci deo u njemu je ljubav prema jednom najdivnijem bicu na svetu a to eje moja sestra.Sve vise ga produbljuje i ta muzika koju slusam.Cini ga vecim i dubljim,osecanja iz pesama ga cine na neki nacin cvrscim.Tako moj svet ponosno stoji i niko ga ne moze srusiti.Svakim danom sam sve vise i vise zreliji,a moj svet sve veci i veci,U njegovom opstanku mi pomazu moji roditelji,izvode me na pravi put,kao da imam neki kurs po kom treba da idem.U u tom istom putu me niko ne sputava.Da svako ima svoj unutrasnji svet i da nije pun sumornih boja (a po meni boje cine osecanja),ne bi bilo depresivnih ljudi.I na samom kraju moram ptajnu osnivac i tvorac mog sveta nisam ja niti je muzika koja slusam njega je stvorila jedna devojka sasvim slucajno,ali vam necu otkriti ko je ta devojka pronacice se sama....Ipak ona krstari po mom svetu i nek nastavi da krstari i tu ostane....

3 коментара:

  1. ma jok cini ti se ...........:DDD

    ОдговориИзбриши
  2. Nema veze što je kratak sastav je lepo sažet i lepo je opisan unutrašnji svet jednog dečaka kojeg je inspirisala jedna veoma lepa devojčica.

    ОдговориИзбриши