понедељак, 11. фебруар 2013.

Ja kao naucnik

Никола Тесла био је проналазач. Данас, после две стотине година цео свет прича о њему. Како је то лепо. Умро је давно, а уствари живи вечно. Тако сам и ја маштала да постанем велики научник.

Мој проналазак би добро дошао целом свету. Могли би да га користе сви људи као што користе и струју. Очарала бих све мојим изумом.

То би био телепортал. Возећи се њиме сви би стизали брже на одређена места.

Ја га замишљам овако: црвен је, дугачак, врата су му широка, има десет точкића које држе шездесет шрафова у облику цвета. А на врху телепортала је плава кугла. Из кугле варниче искрице жуте, плаве, црвене, зелене, наранџасте... Када искрица дође у додир са земљом на том месту порастао би диван цвет.

Унутрашњост телепортала чинио би тепих по коме су жути лептири, са десне стране поред врата налазио би се тастер на коме би укуцавали место где треба да стигнемо; на плафону наранџаста сијалица која би засветлела када полазимо. У току свог кретања телепортал би имао необичан звук, звук који лечи болесне тако да реч доктор више не би ни постојала.

Људима би служио да их одвезе на жељено место. Откуцали би назив места, сијалица засветли и за кратко време смо на жељеном месту. Никада нико не би закаснио на посао, у школу, на састанке.

Мој изум би телепортирао само добре људе. Лоше би водио ни сама не знам куда, али их више не би било. Ратова више никада не би било и само би добро владало светом. Телепортал би се налазио у сваком граду и селу и сви би били срећни без обзира где живе.

Да би мој изум успео потрбни су људи доброг и великог срца. Потрбни су и научници који имају добру вољу. Знате, он не би смео да погреши. Могло би се десити да нас одведе на погрешно место. Зато треба још та се усавршава...

И ја ћу га још усавршавати. Можда моја машта једнога дана постане стварност, а ја велики светски научник и то жена!

21 коментар:

  1. Анониман17. март 2013. 11:40

    moze li molim vas sastav na temu moj neobican korak

    ОдговориИзбриши
  2. Mozete da mi napisete sastav "Fantasticna prica" ? :) Moliim vasss.
    Treba mi za petak. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Moze li sastav na temu 'MARKO KRALJEVIC U SVAKOM VREMENU UCI KAKO DA SE BORI PROTIV ZLA'.?

    ОдговориИзбриши
  4. Moze li sastav na temu'ljubav kao motiv u knjizevnosti'

    ОдговориИзбриши
  5. Moliim vas treba mi za sutraaa!!!
    Ako moze sto brze!! ;*

    ОдговориИзбриши
  6. meni ako ikako moze na krilima maste treba mi za sutra :) hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман22. мај 2013. 05:45

    Moze meni sastav iz srpskog na temu Moj ljetni raspust, to jest treba mi taj sastav na njemackom ali nema veze neka neko napise na srapskom pa cu ja prevesti nekako...........molim vas treba mi sutra plizzzz UNAPRJED HVALA! :(((

    ОдговориИзбриши
  8. SASTAV MI SE DOPADA JAKO JE LEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Stvarno lijep sastav meni je pomogao oko pismene sutra ������

    ОдговориИзбриши
  10. Stvarno lijep sastav meni je pomogao oko pismene sutra ������

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala vam na ovako dobrom sastavu. Ako mozete sastav na temu voleo bi da nisam bio tu da napisete

    ОдговориИзбриши
  12. A ti si Nikola a ovaj sastav je napisan iz ugla zene

    ОдговориИзбриши