среда, 20. новембар 2013.

Jesen

Uvek sam je posmatrala kao godišnje doba gde, sve izgleda kao da umire, a danas doživljavam to isto „umiranje“ na drugačiji način. Osvanulo je tmurno i kišovito jesenje jutro. Izašla sam napolje, i ugledala sam prizor koji do tada nisam primećivala. Ćilim od lišća, ta paleta i spektar boja koji oživljava jesen. Priroda je dostojna duvljenju kojem ona šara već odavno izgubljenom zelenilu. Dani su požuteli. Lišće koje kada opada izgleda kao da izvodi piruete, graciozno dok ih pomera blagi povetarac. Ono opada i pada na zemlju, i kao da se zaljubljuje u nju. Šuškanje lišća koje para uši, koje mi navire sećanja. Kao mala uvek sam se valjala u njemu, razbacivala sa gromile koji je baka tek sakupila. Dok je ceđena iz tmurnih oblaka, kiša je polako ispadala, sitno, kap po kap je udarala o tlo, o lišće i stvarala prelepe akorde. Duboko udahnem i osetim miris jesenje kiše, prosto je obožavam. Pokušaj da čuješ vetar, ti zvižduci koji zajedno lete sa lišćem u vazduhu, taj spoj savršenstva, kao magija opija naša čula. I ljudi kao i sama priroda su obukli nova odela. Mnogo njih oblače svoje sive kapute, nose šarene kišobrane i letnje osmehe koji ih krase od skoro prošlog leta. I sada je jesen, i većina negde užurbano juri, svi su okupirani sami sa sobom, niko ne stane da pogleda oko sebe i da se zapita zašto je jesen je tako čarobna.

Aleksandra Ristic

41 коментар:

  1. Je l' moze sastav na temu ,,Iza velikih ljudi, ostaju velika dela"? Hitnoo!!

    ОдговориИзбриши
  2. Kako da skinem neki sastav hitno!!

    ОдговориИзбриши
  3. Dali moze sastav na temu ,,Da vam se poverim" :D

    ОдговориИзбриши
  4. Moze neki sastav o casti i ponosu hitnoo

    ОдговориИзбриши
  5. moze sastav Hilandar simbol i motiv

    ОдговориИзбриши
  6. treba mi hitno sastav pod temom "Biti romantican jeste nacin na koji covek oseca zivot"

    ОдговориИзбриши
  7. Moze meni Raspjevana suma !
    Hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala punoooo ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман4. март 2014. 00:28

    Jel moze sastav vezan za stari i novi zavet i vaskrsenje hristovo?? HITNOOO!!!! Za danas....

    ОдговориИзбриши
  9. Moze sastav Radostan dogadjaj u mojoj porodici za danas.
    Hitno!!

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман9. март 2014. 08:17

    Moze sastav na temu prolece hitno!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  11. moze li sastav na temu ,,ceznja za daljinom,, hitnooooo hvala unapred!!!

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман12. март 2014. 11:16

    Moze pi sastav na temu kad bi moja klupa progovorila ??

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман16. март 2014. 02:50

    jel moze sastav na temu prokleta avlija?

    ОдговориИзбриши
  14. Da li moze sastav na temu '' Da li se slazem sa stavovima svojih roditelja '' ?

    ОдговориИзбриши
  15. Al moze neki sastav na temu Ponizila sam nekog ili Ponizi me neko.Posto ja nikog nisam ponizila niti mene niko nije ponizio. Hitno mi treba.

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман8. мај 2014. 06:35

    да ли може састав на тему То сам ја
    хитно!!!!!

    ОдговориИзбриши
  17. Moze sastav na temu ''Moje dvoriste''? Hitnooo!!! Ali da bude sa puno opisa

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман13. мај 2014. 03:08

    jer moze sastav na temu UMETNOST IMA MOC DA PROMENI LJUDE ili bar nesto slicno pleace

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман13. мај 2014. 07:29

    AKO MOZE SASTAV NA TEMU ' CEMU SE SUPROTSTAVLJAMO" HITNOOO HVALA

    ОдговориИзбриши
  20. Jel MOZE SASTAV NA TEMU ''Saljiva zgoda sa letnjeg raspusta'' !!!HITNO!!!!!!!HVala unapred..

    ОдговориИзбриши
  21. Jel moze sastav na temulepotaje vidliva, ali nedostizna i nezadrziva HITNO!!!!!!!!!!hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  22. Jel moze sastav na temulepotaje vidliva, ali nedostizna i nezadrziva HITNO!!!!!!!!!!hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  23. jel moze sastav u skrivenom kutku mojih misli?

    ОдговориИзбриши
  24. Jer moze sastav na temu jesen u sumi molim vas ! HITNO !!

    ОдговориИзбриши
  25. Moze sastav na temu setnja sumom hitnooo... Please

    ОдговориИзбриши
  26. Moze sastav na temu setnja sumom hitnooo... Please

    ОдговориИзбриши
  27. Moye li sastav na temu Jedan je Vuk Karadzic,bila bi vam zahvalan.Hitno mi treba.

    ОдговориИзбриши
  28. Одговори
    1. Moze sastav nisam uspeo da nadmudrim moju mamu za 2 razred

      Избриши
  29. Molim vas za sastav Opus prirode-smena 4 godisnja doba...Hvala hvala hvala

    ОдговориИзбриши
  30. Molim vas za sastav Opus prirode-smena 4 godisnja doba...Hvala hvala hvala

    ОдговориИзбриши
  31. Da li moze sastav na temu Opis prirode-smena 4 godisnja doba. Molim vas, hitno je...Hvala

    ОдговориИзбриши
  32. Da li moze sastav na temu Opis prirode-smena 4 godisnja doba. Molim vas, hitno je...Hvala

    ОдговориИзбриши
  33. Moze sastav na temu moj pogled na svet.Hitno je.

    ОдговориИзбриши
  34. Sastav na temu vrsnjacko nasilje, ili necini nekome ono sto nezelis sebi 5 razred hitno u 12 idem u skoluuu!!!

    ОдговориИзбриши
  35. Moze li sastav na temu:Radujem se jesenjoj žetvi. Hitno

    ОдговориИзбриши