среда, 15. октобар 2014.

Чудесна справа


Описаћу вам догађај који ћу увек памтити.

Био сам врла мали и читаве дане проводио сам у заједничком дворишту. У нашем дворишту живео је наш комшија деда Вуја. Деда Вуја је, такође, дане проводио у том нашем дворишту. Волео сам да гледам шта све ради деда Вуја. Сређивао је стари намештај, а оно чега се добро сећам била је столица коју је дуго, дуго улепшавао. Волео сам да му помажем, да му додајем алат који ми је тражио. Он је увек остављао свој посао да би се мало поиграо са мном.

Једног јутра сам се зачудио што га нисам затекао у дворишту. Убрзо сам од комшија сазнао да је тог јутра деда Вуја умро. Нисам могао да поверујем у то и плакао сам... Међутим, оно што је остало у дворишту испред његове куће била је столица коју смо заједно улепшавали. Сваки пут када изађем у двориште могу да замислим њега крај столице.

Та деда Вујина столица подсећала ме је на мог доброг комшију кога више нема, а који је био део мог одрастања.

7 коментара:

  1. Odlican je sastav a da li je cudesna sprava deda Vuja!?!?!
    Ali u svakom slucaju sastav je odlican!!!
    :D :D :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23. јул 2023. 12:45

    Замерке: састав је кратак, и требало је описати деду, себе и споменути више догађаја. Оцена 4️⃣

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepo suze mi idu na oci svaki put kad pročitam ovaj divan sastav

    ОдговориИзбриши
  4. здраво пријатељу. Била сам повређена и сломљена срца када се десио велики проблем између мене и мог мужа пре седам месеци у мом браку. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушавао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. и потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам јој све објаснио, па ми је рекла да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и она то заиста урадила. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам њен савет. Затим ми је дала адресу е-поште бацача чини коју је посетио. ДР апата. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дала, а чаролија ме је уверила да ће ми вратити мужа у наредна два дана. Каква невероватна изјава! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим, тако да ме је у наредна два дана, изненађујуће, мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци звао да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др апату на мејл: драпата4@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: (+447307347648).

    ОдговориИзбриши