четвртак, 11. октобар 2012.

Da li je Mali princ na kraju umro?

Mali princ je blesav, mastoviti decak koji prolazi kroz iscrpljujuce odrastanje prepuno novih saznanja, sazrevanja I osamostaljenja.

Maleni decak odrasta u svom lepom okruzenju, potpuno izolovan od ostatka sveta I od svih grozota koje se desavaju. Na svojoj planeti imao je lepo okruzenje, ali morao je istraziti dalje od svog malog sveta, morao je videti sve te ostale ljude koje nikako nije razumeo, odrasle ljude. Time sto je obilazio asteroide oko sebe on je u stvari poceo da razmislja o odraslim ljudima I ismevao ih je. Mislio je o njima kako ih zanimaju samo brojke, kako su povrsni I pohlepi, ali ipak odrastao je. U godinama izmedju 12 I 25 godina ljudi se nalaze na sredini. Niti su u svetu odraslih, niti su u decijem svetu. Mali princ je svim ovim putem shvatio da mora konacno preci u svet odraslih. I on jeste presao u svet odraslih.

U ovom delu odrastanje je prikazano umiranjem Malog princa, ali zapravo Mali princ nije umro. Mali princ jos uvek zivi. On zivi u telu odraslog coveka, I on nikada nece nestati.

Natalija Bajcetic

4 коментара:

  1. Анониман26. март 2014. 09:49

    ja se duboko izvinjavam, ali sta vam znaci mali princ je umro? kad sam video naslov sastava , mislio sam da je ovo neki dobar (da ne kazem COOL) sastav, a ustvari je glup i po meni nerazumljiv. procitajte zadnji pasos jos jednom zar nije,jednostavno RETARDIRAN!? zao mi je natalija bajcetic ali tvoj sastav je JEDNO VELIKO DEBELO SRANJE, A TI SI JEDNA VELIKA DEBELA SJEBANA NULA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... AL SAM CAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши