понедељак, 5. септембар 2011.

СВЕТ У КОЈЕМ ЖИВИМО – СВЕТ КАКАВ ЖЕЛИМО

Шта је живот једног човека поред милиона људских живота у свету? Ништа или само један број. Срећан или несрећан човек – мање важно. Ако бих размишљао на овај начин, отишао бих у песимизам. Желим да верујем да је сваки човек важан и да може да промени људско друштво, односно, свет.

Када помислим на људе који желе нешто да промене, прва асоцијација су ми политичари. Иако не желим да се мој писмени задатак претвори у неспретан опис политичара, морам да напоменем да су они заслужни за овакав свет у којем живимо, што је и логично, јер је политика по дефиницији вештина управљања државом, а самим тим и светом. Свет је препун зла и мржње. Корени зла потичу из самих почетака човека као живог бића. Ратови су у прошлости вођени из једноставне и себичне жеље да се територија неке државе прошири. Тиме се стицало више новца, одраза вредности човека који тежи ка богатству и материјалној добити. Зато је велики Бизмарк давно рекао: „Политика напредовања неке државе темељи се на егоизму, а не на романтизму“. Нажалост, сваким даном увиђам да је егоизма све више, а заноса и емотивности романтизма све мање. Револуције су ницале из жеље обичних људи да се боре за социјална и политичка права. Иако смо ми данас далеко од подизања било какве револуције, сматрам да се ситуација није много променила. Данас, као и увек, постоје разлике међу људима у социјалном, материјалном, па и моралном смислу. То је основни проблем људског друштва који се мора решити. Данас се успехом у животу сматра само и искључиво велико материјално богатство.Мој брат је један од бројних примера људи згранутих дешавањима у свету и поремећеним системом вредности. Верујем да је због тога уписао богословију и тиме свој живот посветио Богу, нашем ствараоцу, оличењу чисте људске доброте, правичности, љубави и поштења.
У џепу својих успомена чувам сећања на бајке свог детињства и знам да добро побеђује зло. Посматрам нека драга лица и у њиховим очима видим шансу новог пролећа. Позитивне мисли читам из несташних погледа моје генерације и сигуран сам у свитање револуције љубави, онога што нас све води кроз живот. Ми смо нова генерација. Спремни смо да учимо, радимо, напредујемо. Нобуздани срљамо у будућност, ношени новим светлом које обасјава наша срца и гура нас напред. Нисмо сами.
За мене је свет у којем бих желео да живим имагинарни свет без зла, мржње и себичности. Радујем се безбрижности и срећи Бога када једног дана сване јутро таквог, новог света.

16 коментара:

  1. Svidja mi se sve osim to spominjanje Boga, mogao /la si malo da vise opisujes i koristis atribute :D ali sve u svemu sastav je dobar
    :D

    ОдговориИзбриши
  2. Super je tema,pomogla mi je. Hvala.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман13. март 2013. 13:23

    Super je, samo malo precerana na neki nacin. Vise bi trebalo opisa :p Ako dobijem 2 na ovo, kupuje ti cokoladicu <33

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман14. март 2013. 12:22

    Day boze da uz pomoc ovoga dobijem 5 NA pismenom sastavu. Satsav je odlican :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26. март 2013. 13:39

    mislim da nisu samo poloticari zasluzni za 'ovakav svet u kojem zivimo'.moje iskreno misljenje je da smo svi mi krivi.
    a sve ostalo je odlicno, zaista! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala za 5 iz pismenog <3

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман7. мај 2013. 08:52

    Svaka čast! Puno ste mi pomogli ;))

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман10. мај 2013. 10:25

    Sastav je exstra daj boze da dobijem 5 ;)


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман5. март 2014. 02:20

      I je si dobio 5 ? Jer cu i ja taj da pisem na pismenom :D

      Избриши