недеља, 4. новембар 2012.

Љубавно писмо

„Ништа се не чини за љубав, ако се за њу не учини све.“
Да, решила сам да учиним све. Требало ми је много времена, али и храбрости да
се одлучим на овакав корак. Борим се са буром осећања сваки пут када угледам
твоје очи, када чујем тај, помало груб, али свакако мени драг глас. Јутром, док
моје снено око буди зрачак сунца, док ми свежина сеоског ваздуха испуњава
собу, обузета сам мислима о теби.
Сећам се сваког оштрог, неодољивог погледа који си ми упутио док сам те
посматрала не желећи да будеш тога свестан. Сва затреперим када осетим твој
мирис, који ме опија. Сигурност и одмереност твога корака дуго ме остављају
непомичном сваки пут када прођеш поред мене. Иако се свим својим бићем трудим
да не поклекнем сваки пут када ми се осмехнеш, не успевам да одолим тим
гестовима.
Али не каже се узалуд да је љубав бол и да све друго није љубав. И сама помисао
на то да не осећаш ништа према мени баца ме у очај. Мом бићу ти диктираш
годишња доба. Када смо заједно, када се смејемо и радујемо, у мени је пролеће,
док ме твоје игнорисање и равнодушност толико погађа, рањава, да у мени завлада
зима, хладноћа ми обузима тело и душу. „А ноћ је увек била зло време мога
живота“, каже Иво Андрић. Све непроспаване и немирне ноћи...Знај да си једини
господар мојих снова, мојих мисли, а ја роб који се покорава свакој твојој
заповести. Роб љубави...
Пишем ти јер не желим да гушим осећања. Не желим да се изгубим тражећи те.
Надам се да, кад осетиш да си вољен, нећеш постати суров. Немој ме сломити и
направити окрутно чудовиште од мене! Не постоји реч, ствар, која би барем
делимично описала јачину љубави коју осећам према теби. Да, рекох љубав!
Храброст ће реализовати моју мисао, желим из свег гласа да ти кажем: „ВОЛИМ
ТЕ“... Упркос свему, В О Л И М Т Е !

9 коментара:

  1. koja hrabrost...koja ljubav..!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Moze sastav ''Pismo dragoj osobi''? :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26. март 2014. 09:37

    kako su vam glupi ovi sastavi uopste, ali uopste nije odgovorio na moju temu...

    TREBA MI NORMALNO LJUBAVNO PISMO HITNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Upravu si potpuno i ja imam zelju da napisem jedno pismo momku kojeg volim ali onvolidaleko i ignorise me i misli da sam obicno deriste koje ne ume da voli.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман8. март 2023. 13:14

    Da li neko zna kako da započnem ljubavno pismo koje bi polala nekom momku? Treba mi za satav

    ОдговориИзбриши